Jobb

Började jobba kl 7 i morse. Trött tjej. Gick bra. Chefen kom vid 8.30, hon hade fått mess från en annan kollega om att denne inte kunde komma pga hjärtstrul. Jätteotäckt, men har nu fått veta att det är skapligt med henne. Kommer till jobbet imorgon som tur är. Pga av kollegas sjukdom fick jag jobba till 16. Så nu är man lite mör.
Kämpar vidare med ombygget i den mån det går att bygga, då vi inte fått alla inventarier som vi ska ha. 😕 Imorgon ska jag upp ännu tidigare, då jag måste lämna Liten på förskolan vid 6.30! 😴
Sen efter imorgon är jag ledig två dagar. Blir att städa & planera bjudmat inför lördag, då vi får gäster. Tänkte typ bjuda på tapas/plockmat?! Måste tänka glutenfritt oxå, då ena gästen är glutenallergisk. Heter det så? Glutenallergisk? 😮
Nähä, nu ska jag ta en kvällsmacka & sen blir det sängen när maken kommer hem från jobbet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

starsecret.blogg.se

Småbarnstjatter & allmänt om hur livspusslet utspelar sig med allt som tillhör.

RSS 2.0