Hårlock

Råkade visst radera mitt inlägg! 😢

Imorgon ska jag iaf till frisören med Liten. Måste klippa hennes lugg och topparna. Har magknip för detta, men det blir nog bra. Hennes fina hår och de små söta lockarna. 😍
Möblerade om hennes rum idag. Vet inte riktigt ännu om jag är nöjd. Men Liten verkar nöjd. Lekte mer än vanligt därinne idag. Nu är det bara en ny säng till henne som saknas. Hon sover fortfarande inne hos oss. Japp, i vår säng. Sooo sew me.☺ Myspys. 😜

Imorgon blir det handling inför lördag. Ska ha lite gäster. Ska bjuda på tapas tänkte jag. Har kycklingspett, aiolipotatis, vitlöksräkor, vitlökschampinjoner, parmaskinka, salami & vitlöksbröd. (Mycket vitlök) 😁Några fler förslag? 
Blir ostbricka för mycket att ha lite senare under kvällen?  Lite typ kaka på kaka? Eller räcker typ nåt snacks. Självklart blir det vin & så öl till maken. 😃 Har lite bjudångest, brukar inte ha det, men det är första gången detta par kommer till oss. ☺ Kommer säkert gå finemang. Lite jobbigt bara att jag måste förbereda ALLT imorgon, då jag jobbar hela lördagen. 😣 Men det är bara att ta ett djupt andetag & tänka att allt löser sig. 👍

Nu ska jag borsta tänderna & kryp ner bredvid min lilla sussande dotter. ❤

KramKram 

starsecret.blogg.se

Småbarnstjatter & allmänt om hur livspusslet utspelar sig med allt som tillhör.

RSS 2.0